.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکيد مديرکل ارشاد گيلان برلزوم حمايت از رسانه ها و مطبوعات

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با اشاره به جنگ نرم دشمن عليه نظام اسلامي گفت: دراين شرايط حمايت هرچه بيشتر از رسانه ها و مطبوعات به عنوان نيروهاي مقدم در خط مقدم اين جنگ يک ضرورت است .

حجت‌الاسلام والمسلمين حميد پورعيسي در جمع رييسان و مديران خبرگزاري ها و مطبوعات استان گيلان افزود: رسانه هاي جمعي و اصحاب مطبوعات صاحب بصيرت و آگاهي در جامعه هستند و در فتنه اخير و نيز درمقابله با جنگ نرم دشمن بخوبي به وظيفه خود عمل کردند.
وي اضافه کرد: رسانه‌ها و مطبوعات نشان دادند که برغم داشتن گرايش و سلايق مختلف که طبيعي نيز مي باشد در خط مقدم جبهه جنگ نرم حضوري موثر دارند.
وي رسانه‌ها را بهترين عنصر و جايگاه براي مقابله با انحراف‌هاي مختلف برشمرد و گفت : همانند دوران دفاع مقدس که همه ارکان جامعه عليه دشمن بسيج شده بودند در اين دوران نيز بايد اين قرارگاه‌ها تجهيز و حمايت شوند تا امکانات خود را براي مقابله با دشمن کاملا بکار گيرند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با اشاره لزوم حمايت و پشتيباني از رسانه‌ها و ارکان فرهنگي جامعه با توجه به شرايط موجودگفت: در فتنه اخير نيزرسانه ها و خبرگزاريها نشان دادند که در خنثي کردن اين فتنه چقدر موثر بوده اند.
پورعيسي افزود: اگر چه حضور يک تنه رهبر معظم انقلاب در مقابل فتنه و عناصر فتنه‌جو ضمن درهم شکستن جريان فتنه ، مسوولان را در اين مسير و انجام وظايفشان ياري و دلگرم کرد .
وي همچنين از تلاش رسانه‌ها براي انعکاس اخبار دهه فجر و برکات و دستاوردهاي انقلاب و نيز کارهاي صورت گرفته توسط دولت تشکر و قدرداني کرد.
پورعيسي همچنين با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته توسط اداره کل ارشاد و استانداري گيلان و خانه مطبوعات براي تهيه مسکن براي اصحاب رسانه‌ها در چارچوب مسکن مهرگفت: امتياز ساخت 300 سهميه مسکن براي خبرنگاران و 300 مسکن براي اصحاب هنر در چارچوب مسکن مهر استان گرفته شده است.
مسئول خانه مطبوعات گيلان نيز در اين جلسه نقش رسانه‌ها ي جمعي را در مقابله با جنگ نرم مهم و تاثيرگذاردانست و خواستار حمايت هر چه بيشتر از رسانه هاي استان شد.
ابراهيم بهمني از عضوگيري دوباره خانه مطبوعات استان خبر داد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.